ELS CAÇADORS

No entenc aquells que es diuen caçadors quan la seva victima no te la més mínima oportunitat de defensar-se.
Un amic meu, el millor que he tingut mai, caçador ell, em comentava que havia anat a Canada i van contractar la caça d'un os. Peles per un tubo val això. Li van fotre un tret amb rifles amb mira telescopica. Ferit es va llençar cap a ells. El meu amic va tornar a disparar i el va matar. Però un dels caçadors va patir un atac de cor al veure's en front de l'os.
Li vaig fer veure la desigualtat de la cacera i li vaig recomanar que si es sentien caçadors de veritat que agafessin una llança o un arc i fletxes. Això permetria major proximitat i major igualtat. I desprès, com feien els antics, perseguir la peça mal ferida.

Però sembla que això no els hi agrada. Massa risc. 

Suposo que al rei li aguantarien la peça o l'haurien tornat a emborratxar. Per si a cas, un grapat de pistolers amb rifles estarien a l'aguait, no sigués que es tornés contra el caçador.

Hi ha altres maneres de caçar. Amb una bona càmera fotogràfica. Deu ser meravellós estar tan aprop del món natural i dels seus animals. Per què matar-los?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Feliz 2014

Legalizar la falsificación.

¡ Se acabaron las lágrimas !